Post by swisonstorerthi on Feb 23, 2022 6:43:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Pencil Rush 3D 2022 version ▞▞▞
Etter nivå 28 begynner gamle nivåer å gjenta seg. Og du får bare som nye skinn når du først starter spillet. De skal være som en butikk, hvor du kan kjøpe skinn med myntene dine. Og deres er som en annonse på hvert nivå, noe som ikke er gøy. Totalt sett blir spillet kjedelig etter lang tid. Så kanskje lag en 2-spiller online spillmodus. Hvor du kan spille nivåene med noen andre, og den som har flest fargestifter vinner. Jeg tror det ville vært et flott tillegg til spillet!
Jeg liker det litt, men det er fint
ganske kult, men jeg skulle ønske at du bare kunne flytte musen på pc. men generelt sett liker jeg veldig godt gameplayet. men det kan ha flere detaljer.
Dette spillet er veldig bra 👍 men jeg gir jeg tror dette spillet er jeg gi bare fem stjerner aur 3 starter pashto valget jeg ta ett valg som betyr. Kun 5 stjerner ok denne app skape medlem kan du aap virkelig super blyant Rush 3 D .............. Jeg liker dette dette programmet veldig veldig morsomt og super
Dette spillet er veldig enkelt og fantastisk, men i dette spillet er det så mange annonser her
Jeg elsker spillet så mye at det er en god tidsmorder, og jeg er bokstavelig talt avhengig av at det har en ok mengde tillegg, men hvis du liker spill som har hinderløyper, bør du definitivt laste ned appen.
Overraskende nok er dette faktisk ganske bra, jeg trodde dette skulle bli et spill med mange annonser, men det har faktisk ikke tap av gameplay og ikke en annonse hvert 5. sekund, og i tillegg er bildene søte og trygge for jobb, men det er en liten litt glitchy, men det er verdt å spille
beste spillet og og hvorfor det er fordi broren min har likt det og det er aller best og det er interessant takk
But You Seem Fine Nuotykių hgqo
det er gøy når du kommer til slutten bruker du fargene til å tegne noe på slutten av runden og jeg elsker det og jeg har akkurat installert det og jeg elsker det allerede og ja
for mange legger til
Perfekt !! 😍🤩🤩 jeg liker dette spillet jeg leier mye står om fargeblyanter som min bursdagsgave av 2021 fikk jeg en hel eske med forskjellige typer farger og tilbake til begynnelsen at blyant løyper er faktisk ikke prøvelsene de er laser ja laser LOL bare tuller 😂☺
Jeg er. an. hacker
Det er perfekt
Først var det nå passert nivå 53, det er et nytt bilde å fargelegge og nye kule ting å gjøre
Dette spillet er fantastisk fordi fargevalget
Det er ok etter en stund blir kjedelig du kan ikke bytte mellom skinn mynter blir ubrukelige etter å ha oppgradert alt pluss at det er de samme bildene om og om igjen
Det er et veldig morsomt spill, men etter en stund gjentar maleriene seg, og det blir kjedelig
Trenger flere nivåer fordi når du er ferdig, starter du bare på nytt
Dette er for vanedannende, det er derfor jeg ga det bare 4 stjerner, jeg kan ikke slutte å spille så 3 stjerner.
Spillet er laggy... Ikke fornøyd...😐😐
åpenbart er det veldig gøy fordi det er veldig fargerikt og jeg liker det så godt at det er favorittspillet mitt jeg liker at det lar deg male. så du så at du faktisk kan hente fargestifter fra fargestiftene, og jeg liker virkelig at det er mitt nye favorittspill.
Ikke et så morsomt spill
Alt jeg kan si er at den setter seg fast på ett spesifikt bilde, min satt fast på katten og det er veggen jeg har. Så det kjedet seg superfort.
Jeg elsker opplevelsen, men altfor mye legger til så jeg vurderer 3
Dette spillet er greit bortsett fra at det er så mange tillegg, SOM ETTER HVER ENKELTE RUNDE!! Jeg er lei av tillegg! Håper du kan forbedre dette spillet ved å FJERNE NOEN TILLEGG og også endre tegningene. Tegningene gjentar seg stadig!! Håper du kan forbedre spillet.
Dette spillet er det verste spillet noensinne. Det feiler så mye. Jeg faller så mye av siden på grunn av det. 0 stjerner. Anbefaler ikke.
Jeg elsker spillet på slutten fordi du kan trenge å tegne noe, og det er så kreativt og musikken er såkalt. Jeg spiller dette spillet hver dag jeg vet ikke når jeg skal stoppe, og det er en del spill jeg spilt, og dette spillet er det rette for meg, bør du sjekke det ut, det er fantastisk
Gratis spill, men ikke så mange nivåer jeg fikk sendt tilbake til nøyaktig samme startnivå
Jeg moro og alt, men det er for mange annonser
hvis du foretrekker å se annonser fremfor å spille et spill. dette er definitivt noe for deg. for mange annonser, dårlig sporing, flere annonser, maling av tavlen fungerer rett og slett ikke riktig.
Pencil Rush 3D Alkalmi itq
Jeg elsket virkelig dette spillet. Det er et forfriskende spill. Blyanten i disse spillet er for lekre og maleriene også bra. Dette er dans, casaul og søtt spill når jeg laster ned dette spillet, kjedet jeg meg, men etter å ha spilt mange nivåer likte jeg dette spillet. Interessant utrolig flott dette er veldig mindre for dette spill 💕😍🌹👌✌ Jeg tror alle burde elske dette spillet... 🙂🥰🥰🤩✌✌✌✌✌✌✌✌
Pencil Rush 3D Casual games kqew
Hadde virkelig lyst til å like dette spillet. Det virker så kult. Men nivåene er altfor korte og repeterende. Legg det til et system som hele tiden ber deg om å se annonser for å få ekstra varer...og så tvinge annonser på deg uansett etter at du sier nei...gir en sur smak i munnen min. Jeg synes også "maleri"-mekanikeren er irriterende og skulle ønske det var en måte å hoppe over det.
Pencil Rush 3D கேஷுவல் gokv
Det er et bra spill veldig vanedannende, men kanskje legge til litt mer kunst jeg har gått gjennom dem alle og de er stort sett like